‍ #شنیده_ها

تغییر چند مدیر کل ضعیف و ناکار آمد در لرستان…

قطار تغییر مدیران کل ناکارآمد دولت آیت الله رئیسی به لرستان رسید…

براساس اخبار موثق تایید نشده، به قاصدان فالگوش ما حکایت از عزل و تغییر چند مدیرکل ضعیف، ناکارآمد و فاقد عملکرد جهادی بر اساس پارامتر های دولت عدالت محور و قوی مردمی خواهیم بود.

براساس ارزیابی نامحسوس بازرسان نهاد ریاست جمهوری عملکرد مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در بوته آزمایش گذاشته شده و ‌۱۳۰مدیرکل ناکار آمد در سراسر کشور شناسایی شده که نام چند مدیرکل لرستانی هم در این لیست به چشم می خورد و در روزهای آتی باید با صندلی سبز مدیر کلی خداحافطی کنند.

در میان این مدیران معزول و با نقاب انقلابی که کارنامه عملکردشان با نقدها و چالش های فراوانی مواجه بوده ،نام چند دستگاه عریض و طویل در حوز ه های مرتبط با فرهنگ، حمل ونقل، اجتماعی، هنر، صنعت، خدمات رسان و…. دیده می شود.

یکی از مدیران در آستانه عزل به تازگی با یک گاف بزرگ در حوزه خود یار و یارکشی و ایجاد یک تیم رسانه ی، درست کردن باند و برگزاری یک انتخابات صوری و کاملا متخلفانه و پر از حاشیه به شدت مورد شماتت وزارت متبوعه قرار گرفته و با گرفتن کارت زرد عملا نشان داد با نقاب انقلابیگری و ایجاد نفاق  و تفرقه نمی توان مدیریت جهادی و به معنای خاص خود انقلابی را در اداره کل بسیار پرطمطراق  و پر مخاطب انجام دهد.

در میان مدیران کل عزل شده نام چند مدیرکل از دولت فشل تزویر و امید که در شرکت خدمات رسان خود جز ضعف، عجز و ناتوانی در طول بیش از ۹ سال صدارت خود عایدی برای استان نداشته دیده می شود.

برای اداره استان ولایت مدار و مستعد لرستان دکتر زیویار استاندار بومی و توانمنداستان نیازمند داشتن مدیرانی توانمند؛ صاحب فکر و اندیشه؛ پاسخگو و متعهد است؛ بنابراین مدیرانی که عملکردشان موجب توقف توسعه استان شده و یا افت قابل توجهی در زمینه های مسئولیت و وظایف محوله داشته اند؛ حتی در صورت حمایت برخی از نمایندگان؛ باید از کار برکنار شوند.

بدون شک تغییر مدیران ناکارآمد و ضعیف جزو مطالبات مردم از نماینده عالی دولت بوده و استاندار برای تغییر و جایگزینی این دسته از مدیران باید قاطعیت و جدیت به خرج دهد./خبری فوری و سری لرستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *