یادداشت_انتقادی

بسم الله الرحمن الرحیم

وحدتکلیدواژهینجات

قریب به سه سال از خطای بسیار فاحش و راهبردی نیروهای اصولگرا از شرکت در #ائتلافشومموسومبهقبرستان می گذرد، ائتلافی که #سرانجریاناصولگرا نه به سبب جاذبه گزینه ی مورد حمایت، بلکه صرفا برای #عقده_گشایی، حذف، طمع و یا به ناچاری در آن وارد شدند، نکته جالب ماجرا آن‌جاست که با وجود روشن شدن ابعاد مختلف فتنه ائتلاف، اندک عناصری از سران، که به آلاف و الوفی دست یافته اند، با این همه خسارت حاصل از ائتلاف به جای جبران مافات، هنوز هم از آن خطا دفاع تمام قد می کنند، و از به فنا دادن جریان ارزشی بشدت مفتخراند!!!

در مقطع کنونی سویه های جهش یافته فتنه ائتلاف به جان نیروهای انقلابی افتاده و هر روز کار شناسایی عامل و راه درمان این مرض را دشوار تر می سازد، چرا که مرتبا در حال جهش است، مداوما تغییر ماهیت می دهد و مستمرا با آدرسهای غلط نیروهای انقلابی را بدنبال نخود سیاه می فرستد و دچار سر درگمی می کند.

دوستان عزیز باید توجه داشت که هرچند طراحی نقشه ها در اتاق فکر مبلغیون و سالیزیون انجام می شود، امّا اجرای آن با نفوذی‌ها و یا خودی‌های بی بصیرت و خودفروش است، رقبای مکار بشدت در پی ارتباط برای تحریک و وسوسه شما هستند، توجه کنید که؛ «وِز وِز مگسان شما را به شیرینی دعوت نخواهد کرد، ضیافتِ کثافت در پیش است»

اگر از شما تعریفی می کنند نشان از برتری خاصی در شما نیست بلکه علامت وجود ظرفیت های بالای معامله گری، خیانت و برادرکُشیست، تمام تلاش آنها در جهت تکثر، تفرقه و تنش در صفوف نیروهای ولاییست، و این تنها راه موفقیت آنها در حال و آینده ی پیش روست و اگر موفق شوند چه نانهایی که در تنور اختلافات خواهند پخت.

حال چه باید کرد؟ چاره چیست؟
دوستان ولایی و انقلابی؛ جریانی که خود را پای در رکاب حضرت آقا و وامدار انقلاب و ارزشها می داند هرگز هرگز نباید دچار تفرقه و چند دستگی شود چرا که حبل المتین دارد، فقط کافیست بدان چنگ بزند.

عزیزان؛ انقلابیگری شاخصهای دقیقی برای سنجش افکار، اعمال و افراد دارد، همواره باید بدان‌ها توجه داشته باشیم، هرگز نباید شاخص‌های سخیف و ناپسندی چون فامیل بازی، دارو دسته بازی، نوچه بازی و رفیق بازی را بر شاخص‌های فاخر انقلابیگری ترجیح دهیم.

هرگاه خناسان رقیب و بی بصیرتهای خودی شما را وسوسه کردند فقط کافیست بگویید: اعوذ بالله من شرِّ الشیطان الرجیم و چشم و گوشتان را بر آنها ببندید و یقین بدانید که در هیچ کار خیری شما را وارد نخواهند کرد، بجز شرّ و بدی.

هرگاه به شما به قیمت تصاحب جایگاه برادر جریانی‌تان پیشنهاد ی دادند، در حالی که هنوز رقبا در بسیاری از مناصب هستند، هرگز حاضر به برادر کُشی نشوید، تغییرات سلیقه ای و کیفی را برای فرادی پس از عزل بانیان ناکارآمد وضع موجود بگذارید.

باید همگی دست به دست هم دهیم و با هرآنچه در توان داریم رقبای ناکارآمد و خودی‌های معامله گر بی بصیرت (که بسیار خطرناکتر از رقبا هستند) را عزل و نیروهای دلسوز واقعی را بر اساس شاخصهای ولایتمداری، کارآمدی، پاکدستی و فسادستیزی در مصادر امور قرار دهیم.

در شرایط کنونی تخریب هیچ ظرفیتی به صلاح جریان انقلابی نیست، سخن راندن از حذف و اضافه احدی هم درست نیست، چرا که حذف موجب ایجاد گسل می شود و اضافه زود هنگام هم ذهنیات مثبتی ایجاد نمی کند و ما را از دستیابی به وحدت دور می سازد.

ان شاء الله تعالی در آینده نزدیک تمامی نیروهای انقلابی طرهان بزرگ با همفکری و هم افزایی، ساز و کار عملی دقیقی برای دستیابی به وحدت و انسجامی تاریخی در طرهان بزرگ طراحی، و فرایند اجرای آن را کلید خواهند زد.

در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن
شرط اول قدم آن است که خوش دل باشی

و من الله التوفیق

نیروهای انقلابی شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *