آیا میدانید چرا


بسم الله الرحمن الرحیم

⁉️آیا میدانید چرا؟ ⁉️

⁉️آیا میدانید چرا افساد طلبان در عهد روحانی دلار از ۳۰۰۰ شد ۳۲۰۰۰ تومان، براندازی و اغتشاش پیشکش، جیکشان هم در نیامد؟ چون در کنار دلار آزاد یک دلار رانتی ۴۲۰۰ی برا خودشان درست کرده بودند،هزاران شرکت کاغذی و دفاتر تجاری به یکباره برای انعمت علیهم شدن از ارز جهانگیری سر برآورد، بعضا دیده شده که یک نفر چندین شرکت ثبت کرده و یا عضو هیئت مدیره دهها شرکت صوری بوده تا برای چپاول حق مردم از لوازم آرایشی و بهداشتی تا غذای سگ و حتی هیچ را برای ملت فاکتور کنند، سود خالص این شرکتها از دلار جهانگیری به مراتب از سود قاچاقچیان مواد مخدر و حتی اعضاء بدن انسان بیشتر بود،سابق بر این بلاهایی که بر سر طلا و سکه آوردند خود حکایت مفصلی است. از گران شدن لحظه ای دلار نه تنها نگران نبودند بلکه خوشحال هم می شدند امّا الان که دیگر خبری از دلارهای فاسد نیست دماسنج بدنشان با قیمت دلار، طلا و سکه تنظیم شده.رشد ده برابری قیمت دلار ثروت افسانه ای را نصیب افسادطلبان نموده است و ده برابر آحاد مردم را فقیر تر از گذشته ساخت.

⁉️آیا میدانید که چرا درعهد روحانی افساد طلبان هیچ اعتراضی به دو بار خانه خراب شدن بسیاری از ملت در بورس نکردند؟ زیرا بسیاری از سران این جریان از جمله سهامداران کلان کُدهای بورسی خاص بودند و با دسترسی به رانت اطلاعاتی در زمان مناسب به سهم ها وارد و به موقع خارج می شدند و سهام را به چند برابر قیمت به مردم بی نوا قالب می کردند.

⁉️آیا میدانید که چرا افسادطلبان در سال آخر دولت دوازدهم پرونده ی قانون نظام رتبه بندی فرهنگیان را که سالها بود خاک می خورد وحتی یکبار هم گرد گیری نشده بود به ناگاه در سال آخر دولت رو کردند؟
برای اینکه پوست موزی زیر پای دولت انقلابی بیاندازند. دولتمردان عهد روحانی که شب پرداخت یارانه را شب عزای عمومی دولت اعلام می کردند و برای پرداخت حقوق هم مدام بر سر ملت منت می گذاشتند، تصور می کردند با فعال کردن پرونده ی کهنه رتبه بندی فرهنگیان،(و مواردی مشابه در میان سایر اقشار و صنوف) با ایجاد فضای اعتراضی مستمر در نظام تعلیم و تربیت مهمترین گام را به سمت فروپاشی نظام برخواهند داشت؛ گواه این مدعا حضور عناصر وابسته به جریان افساد طلب در هسته ی اولیه ی تمام تجمعات اعتراضی فرهنگیان است، عناصری که سالها مناصب وزارتی و ادارات کل استانها را قبضه کرده بودند، وابستگانی که در طول هشت سال روحانی بسیار شیک مشغول اجرای سند ننگین بردگی فرهنگی فرزندان این دیار(۲۰۳۰)، خیانت، غارت ورانت خواری بودند.

⁉️آیا میدانید افسادطلبان چرا همه چیز، حتی آب خوردن ملت را به برجام و بستن با کدخدا گره زده بودند؟ برجامی که خود بیش از هرکسی میدانستند که نه در متن و نه در روح آن هیچ گشایشی برای این ملت وجود نداشت. چونکه برجام یک پوشش و یک آدرس غلط بود، یک توجیه برای ناکارآمدی و یک مجوز برای فساد گسترده بود، یک چارچوب برای براندازی نرم، برای نفوذ و فشار بود، یک مقدمه برای تسلیم کامل نظام و تقدیم دو دستی ملک وملت به اجانب توسط بزرگترین سرمایه های اسرائیل بود.
در راستای انجام وظایف و دستورالعملهای محوله، جریان اصلاحات بالغ بر بیست سال است که بصورت پیوسته بدنبال القای بن بست وایجاد یأس و نامیدی، ناراضی سازی، سپس معترض سازی و در نهایت تبدیل آنها به اغتشاشگر و برانداز است.

نکته تلخ ماجرا اینجاست که تمامی این بلاها را جریانی بر سر مردم آورده که فریاد مردم، مردم کردنش همین الان هم گوش فلک را کر کرده است. بی شک این جماعت یکی از ضد مردم ترین جریانهای تاریخ سیاسی جهان است.

⁉️آیا میدانید چرا افسادطلبان پس از شکست از آراء باطله در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، که بدلیل عملکرد سراسر فساد و خیانت بارشان رقم خورد. مداوما دست به فتنه می زنند و در جنگ ترکیبی اخیر میدان‌داری می کنند؟ چونکه، رویکرد ضد فساد دولت رئیسی ظرف یکسال بدون برجام و ‌اف ای تی اف، توانسته به توفیقات حیرت انگیزی دست یابد، تلفات کرونا را به صفر برساند و ایران را به صادرکننده واکسن کرونا تبدیل کند،به عضویت پیمان شانگهای در آید، سواحل را آزاد سازد، با راه اندازی سامانه مجوزها امضاهای طلایی را از بین ببرد، ارز جهانگیری را حذف کند، میزان یارانه را هشت تا ده برابر کند، رتبه بندی فرهنگیان را اجرا کند،قطعی برق را به صفر برساند، رانت و فساد حاصل از یارانه کالاهای اساسی را به حداقل برساند، دیپلماسی تعطیل شده ی منطقه ای را فعال نماید، کارگران را تحت پوشش بیمه ای قرار دهد و… هر کدام از موارد فوق همچنان پُتکی بر سر افسادطلبان فرود آمده، چرا که می رود تا برای همیشه دستهای فاسد ناکارآمد و خائنشان را برای ملت رو کند.
مدت آزمون برای هر رئیس جمهور چهار سال است، که معمولا چهار سال دیگر هم تمدید می شود، اما افساد طلبان با مشاهده ی عملکرد و پاسخهای درخشان رئیسی و جریان انقلابی در یکسال اول، تاب نیاورده و بدنبال برهم زدن نظم جلسه  و تمرکز خادمان ملت، با تمام معاندان همدست و پیمان شده اند  و کمر به تجزیه و نابودی ایران بسته اند به دو منظور:

۱_ترمیم و بازسازی روی سیاه در اذهان مردم و بازگرداندن آب رفته به جوی، بافرافکنی خطاها و خیانتها و قرینه سازی فساد و ناکارآمدی در جریان انقلابی بوسیله ی امپراطوری رسانه ای معاندان داخل و خارج،با این استدلال که؛ حالا که ما در عرصه خدمت به ملت مردود شده ایم، بیاییم با ایجاد حواشی، تخریب و فتنه مانع از اثر گذاری مثبت جریان انقلابی شویم، تا هم جریان انقلابی را بسوزانیم و هم اصل نظام و انقلاب را مسبب ناکارآمدی و فساد معرفی کنیم، غافل از آنکه روی به اندیشه و عمل سیاه می شود نه با آب سفید می شود و نه می توان روی سفید دیگران را با ذغال سیاه کرد.

۲_ حال که بدلیل انباشت گسترده ی فساد و ناکارآمدی ناشی از حاکمیت افسادطلبان در عهد روحانی مبارزه با تبعیض، فساد و ناکارآمدی تبدیل به جدی ترین مطالبه ملت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شده است، بیم آن را دارند که هر لحظه پس از بسته شدن منافذ فساد و خیانت، جریان انقلابی به سراغ تک تک فاسدان برود و تا استیفای کامل حقوق ملت رهایشان نکند و هر آنچه را که با رانت، خیانت و فساد رشته اند پنبه شود.و این دومی برای این جماعت دلیل مهمتری است، چرا که سالهاست در دوگانه ی بین  نظام و انقلاب  طرف اموال حرام  و اولاد فاسد را گرفته اند.

ان شاءالله که جماعت افساد طلبان نه در آینده سیاسی این سرزمین نقش آفرین خواهند بود و نه به  دلیل حرام خواری عاقبت بخیر خواهند شد.
والعاقبه للمتقین

یادداشتی از امیرهوشنگ میربیگ، فرهنگی و فعال اصولگرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *