نامه خطاب به سردار وحیدی وزیر کشور


بسمه تعالی

جناب آقای احمد وحیدی
وزیر محترم کشور

سلام علیکم

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه ی فجر به محضر حضرتعالی و تمامی دولتمردان خدوم ولایی و با آرزوی سلامتی و توفیق در خدمت بی منت و کار جهادی ، به استحضار می رساند؛ که مردم محروم و زجرکشیده لرستان با وجود جمیع تنگناها، بیش از پیش پای در رکاب منویات بینات مقام عظمای ولایت بوده و در عمل و پایبندی به اوجب واجبات سر سوزن تردیدی به خود راه نداده و حتی غبار پیچیده ترین فتنه ها نیز نتوانسته کوچکترین خللی در اراده آنها ایجاد نماید ، گواه این ادعا عملکرد بصیرانه آحاد مردم لرستان در برابر جنگ ترکیبی و فتنه جنسی اخیر است که حقیقتا حد نصاب جدیدی از وفاداری به انقلاب خمینی (ره) و فرمانبرداری از اوامر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را به ثبت رساند.

جناب آقای وزیر
نیروهای ارزشی استان لرستان، ماهها قبل از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با درک و تحلیل عمیق شرایط خطیر داخلی، منطقه ای و جهانی به سان پیچ بسیار خطرناک تاریخی برای انقلاب اسلامی بدرستی آن را انقلابی دیگر نامیدند انقلابی به مراتب مهمتر از انقلاب ۵۷؛ برای اثبات درستی این تحلیل آینده نگرانه ، تنها یکسال زمان نیاز بود تا همه چیز برهمگان روشن شود؛ در جنگ ترکیبی اخیر طیف وسیعی از معاندان و براندازان از افسادطلبان، منافقین، بهائیان، سلطنت طلبان، پان های تجزیه طلب، گروهکهای تروریستی کومله، دموکرات، الاهوازیه، ریگی، داعشی های داخلی و خارجی ، انواع و اقسام جنبشهای جنسی و حامیان منطقه ای از مرتجعین عرب تا ترکیه و باکو و تمامی دولتها، رسانه ها و سرویس‌های غربی – عبری – عربی مشارکتی فعال داشتند، این گستره و حجم از عناد، در میدان شرایطی به مراتب پیچیده تر از آنچه در سالهای کودکی انقلاب گذشت را رقم زد و اگر نبود دست خدا و رهنمودها و تحلیلهای الهی رهبری و بصیرت امت اسلامی بی شک این روزها بجای تبریک ۴۴سالگی انقلاب در جنگ داخلی ، غارت و خون غوطه ور بودیم.


امّا جناب سردار
مردمان غیور لرستان کارهای بر زمین مانده ی بسیاری دارند که باید با بکارگیری تمامی ظرفیتها بدون لحظه ای درنگ با اندیشه و عمل انقلابی برای انجامشان جهاد کرد. شوربختانه از زمان روی کار آمدن دولت سید محرومان تاکنون شواهد چندانی از حاکمیت گفتمان انقلابی در استان لرستان عملا مشاهده نمی شود.
با وجود گذشت بیش از یکسال و نیم از آغاز ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی هنوز قطعات هرز، فرسوده و ناکارآمد بسیاری در سيستم حاکمیتی این دیار محروم کار می کنند و امور مردم در تنگنای چرخ دنده ها، به دشواری می چرخد.

اداره ی استان لرستان؛ یا در دست بانیان ناکارآمد وضع موجود است و یا انقلابی نمانده ها!
بسیاری از مدیران عهد روحانی به لطف بی تشخیصی مسئولان انقلابی نما بجای عزل ارتقاء گرفته اند و اصلاحطلبان آمریکایی و فعالان فتنه ی ۸۸ و حامیان و ساکتین فتنه ی ۴۰۱در شرایطی به مراتب بهتر از دولت قبل به سر برده و حتی برای حفظ ظاهر، حاضر به اعلام برائت و ابراز انزجار از فتنه گران و معاندان نیستند که مبادا به خیال خام خود در فردای محال براندازی جایگاهی نداشته باشند.

از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بجای انجام وظایف تقنینی و نظارتی ؛ از یکسو سدی سترگ در برابر عزل بانیان ناکارآمد وضع موجود هستند و از سوی دیگر هر روز از حساب دولت انقلابی برای رأی آوری در انتخابات آتی چکهای امضاء شده ی مسئولان ضعیف را صادر می کنند، نکته دردآور تر این معامله آن است که این بده بستان با نمایندگان اصلاح طلبی که سر سوزن تعلقی دل در گرو گفتمان انقلابی نداشته و ندارند و از مردودین فتنه ی جنسی اخیر هستند، بیشتر صورت می گیرد.

در بسیاری از عزل و نصبها بجای توجه به شاخصهای انقلابیگری چون ولایتمداری، کارآمدی، پاکدستی و فساد ستیزی صرفا رضایت و خشنودی نمایندگان را در نظر می گیرند.

بسیاری از نیروهای ولایی و انقلابی توسط انقلابی نمانده ها با انگ و بر چسبهای ناروایی چون تندروی و افراطی گری به انزوا کشیده شده و دولت سید محرومان را از یاری و مردم مظلوم را از کار جهادی و خدمت بی منت نیروهای پا در رکاب محروم ساخته اند، که این خیانتی آشکار به رأی و اعتماد مردم و رئیس جمهور و دولت برآمده از آن آراء محسوب می شود.

به لطف این مسئولان معامله گر، واداده، ضعیف و فرسوده در استان لرستان وضع موجود ثانی شکل گرفته است ؛ استان لرستان رکورد دار شاخص فلاکت و بیکاری بود الان علی برکت الله به رتبه یک نرخ تورم نیز دست پیدا کرده است حتی تورم کالاهایی که لرستان بدلیل مزیت نسبی قطب تولید آن است نیز سر به فلک کشيده و از سایر استانها گرانتر است.پول پاشی گسترده نه تنها کمکی به کاهش نرخ فلاکت، بیکاری و تورم نکرده است بلکه بدلیل هدایت در مسیر غلط و عدم نظارت بر هزینه کرد درست ، بر شعله سوزان این شاخصها نیز افزوده است لذا می طلبد که نهادهای نظارتی و امنیتی به این موضوع ورود نمایند.

بردن به صحت مواردی که در این مرقومه به استحضار حضرتعالی رسید به هیچ عنوان کار دشواری نبوده و با یک پرس وجوی ساده در سطوح استانی از استانداری و ادارات کل تا سازمانها و سطوح شهرستانی از فرمانداری و بخشداریها تا ادارات، در کوتاهترین زمان میسر است، همچنین در صورت صلاحدید ترتیبی اتخاذ فرمایید تا عده ای به نمایندگی از جریان ارزشی استان لرستان بمنظور ارائه توضیحات به حضور برسند.

ان شاء الله تعالی که با ورود عاجل به مسائل استان لرستان، ضمن اعمال تغییرات گسترده ی واقعی در مدیریت استان، با بکارگیری تمامی ظرفیتها بر اساس معیارهای انقلابیگری طعم شیرین خدمت بی منت را به کام تلخ مردم محروم لرستان بچشانید.
همین امروز چاره ای بیاندیشید چرا که فردا دیر است و شاید هیچ فرصتی برای جبران نباشد.

خداوند مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رئیس جمهور مردمی، حضرتعالی و دولتمردان خدوم انقلابی را در کنف حمایت خود از جمیع بلیّات مصون و در امان بدارد.

جمع کثیری از نیروهای انقلابی حامی آیت اللّه رئیسی استان لرستان

https://eitaa.com/joinchat/60162265C465543879e

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *