مصوبه نمایشی پارلمان اروپا

دیشب پارلمان اروپا در یک تصمیم بشدت احساسی با اکثریت آراء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد یادآوری و بیان چند  نکته در این خصوص به نظرم رسید که خالی از لطف نباشد.

1_از حدود سه سال پیش که ارباب آمریکایی مرتکب این غلط فاحش شد چه طرفی بست که اکنون نوکر اروپایی بخواهد حاصلی بدست آورد؟ همگان می دانند که اروپا بدون آمریکا هیچ هویت، ماهیت و اراده مستقلی ندارد.

2_هیچ یک از مصوبات پارلمان اروپا قابلیت اجرایی ندارد و صرفا بیانگر دغدغه ها و نگرانیهای آنهاست، با عملیات اجرایی در طول ۴۴ سال بر علیه انقلاب اسلامی هیچ غلطی نکرده اند، که الان بخواهند با انعکاس دغدغه ها در قالب تصویب یک طرح!

3_تاریخ مرگ برجام زمان امضای خروج ترامپ است ،جایی که اندک وعده های انتفاع ایران از برجام دود هوا شد و از آن زمان دیگر چماق پوسیده برجام هیچ کارآیی برای اعمال فشار بر انقلاب ندارد.
البته جای تعجب ندارد که افسادطلبان با هجمه رسانه ایی گسترده سعی در حفظ آن بر سر ملک و ملت دارند، چرا که در پسا فتنه جنسی ۴۰۱ دیگر  ماهیت نفوذی بودن و خیانتکاری این جماعت بر کسی پوشیده نیست.

4_همچنان که در طول قریب به سه سال اخیر که آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داده، با اقدام متقابل جمهوری اسلامی ایران در تروریستی خواندن فرماندهی نظامی آمریکا در منطقه (سنتکام) شبی نیست که این تروریستها در سراسر منطقه خواب راحت داشته و  بدون تلفات باشند و صد البته قدرت نظامی و نفوذ منطقه ای ایران نه تنها کم نشده بلکه به مراتب  بیش از پیش شده است.

5_اینگونه تصمیمات اگر هم اثری داشته باشد صرفا از بعد روانی بواسطه تزریق فوبیای استرس و ترس به بازار است که از سوی رسانه های دشمنان داخلی و خارجی صورت می گیرد، از ثانیه های آغازین مصوبه پارلمان اروپا این تلاشها با دستور کارهای مشخص کاملا مشهود است. و دولتمردان و نهادهای نظارتی و امنیتی باید با هوشیاری تمام و دقت و تیز بینی ، این تلاشها را بی اثر و خنثی نمایند.

ملّت ایران مقاوم تر از آن است که اینگونه حرکات مذبوحانه و نمایشی کوچکترین خللی در اراده آن وارد سازد.

امیرهوشنگ میربیگ (فرهنگی و فعال سیاسی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *