جناب آقای استاندار لرستان، دستمریزاد!

محکومیت به خاطر اجرای فریضه “امر به معروف و نهی از منکر” !

آقای استاندار ،جلسه گذاشته اید ،مصوب کرده اید و رئیس شورای شهر بروجرد محمد پاپی نزاد – رزمنده – جانباز -فرمانده ی سابق سپاه را اخراج کرده اید .واقعا این حکم شما عجیب و غیر قابل دفاع است .رئیس موفق شورای شهر بروجرد را به دلیل شکایت خانم نماینده بروجرد اخراج کرده اید .در متن حکم آورده اید جلسه با حضور اعضا بوده است .پس چرا امضای گودرزی نماینده ی بروجرد زیر حکمتان نیست . واقعا گودرزی دعوت شده است ؟ چگونه؟.

اصلا برای شما فرق می کند چرا خانم نماینده از آقای پاپی نژاد شکایت کرده است ؟ .محض اطلاع شما ؛ قبل از عضویت آقای پاپی نژاد در شورای بروجرد ، ایشان در قالب امر به معروف و نهی از منکر مطالبی خطاب به خانم نماینده در فصای مجازی منتشر کرده است . لابلای صدها مطلب گفته شده ، در فضای مجازی به خانم نماینده گفته متوهم .گفته چرا برای برادرهایت وام گرفته ای و از این قبیل مطالب ،

اقای استاندار می دانید ؟ ،خانم نماینده به اشتراک با شهردار سابق بروجرد جناب آقای جافری در نامه ای با سر برگ مجلس خلاف قانون دو نفری به رئیس قوه ی قضائیه نامه نوشته و تلاش کرده بگوید پیگیری های آقای پاپی نژاد امر به معروف و نهی از منکر نبوده است .و عجیب اینکه نامه ی فوق گردش کار گرفته و اینک از اوراق پرونده می باشد !.

آقای استاندار ؛ کاش در حکمتان اشاره می کردید “پاپی نزاد در مقابل قانون تمکین کرد و شش ماه حبس و محدودیت را بخاطر اجرای فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر تحمل کرد “.
در خاتمه ،آقای استاندار بفرمائيد دقیقا به استناد کجای قانون حکم کرده اید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *