مردی با شعار با برنامه و کارنامه می‌آید

مردی با شعار با برنامه و کارنامه می آید

اولین ثبت نامی اولین جلسه هم اندیشی را با خبرنگاران برگزار کرد

مهندس مهرداد غضنفری در جمع خبرنگاران شهرستان های کوهدشت و رومشکان
در نشستی صمیمی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد مهندس غضنفری عنوان داشتند:

کرسی مجلس دارای بالاترین جایگاه برای مطالبه حقوق مردم است، در صورت شناخت این جایگاه می توان حتی جریان مقابل سیاسی در دولت را مجاب به همراهی در خدمت رسانی کرد.

خط و مشی سیاسی ام همیشه مشخص و روشن است.
ساده ترین ،راحت ترین و کم هزینه ترین درخواست از سوی نمایندگان مجلس برای مدیران ارشد کشوری، تغییر مدیران_شهرستانی است و طبیعی است این رویکرد هیچ گونه دست آوردی برای منطقه نداشته باشد.

نماینده باید سواد و تخصص کافی و اطلاعات فنی لازم و مرتبط با کمیسیون های تخصصی مجلس را داشته باشد تا پیگیری هایش اثر بخش باشد.
ببیند در سنوات گذشته در کدام کمیسیون های مجلس حضور داشته ایم و حضور تخصصی در کدام کمیسیون می تواند انتظارات دیار طرهان بزرگ را برآورده نماید.

مهمترین چالش منطقه و ریشه همه‌ی ناهنجاری ها و آسیب‌های اجتماعی، بیکاری، تورم و… مشکلات اقتصادی است. بنابراین نسخه شفا بخش، توسعه اقتصادی با پشتوانه کارنامه و برنامه است.
راه حل برون رفت از مشکلات شهرستان های کوهدشت و رومشکان توجه به حوزه اقتصاد و معیشت بویژه زیرساخت های کشاورزی و توسعه آن است.

تجارب مدیریتی از سطوح اولیه مدیریتی در دهستان درب گنبد و بخش رومشکان وقت تا سطوح مدیریتی میانی و عالی در استان های مختلف کشور و ریاست سازمان جهاد کشاورزی لرستان و معاونت استانداری لرستان و قم را در کارنامه خود دارم.

تجارب و اندوخته های مدیریتی خود در برنامه ریزی دقیق برای بسیج سرمایه های انسانی و مادی طرهان بزرگ را بکار خواهم بست.
پیشنهاد برگزاری مناظرات و ارائه برنامه در بین داوطلبان می تواند مردم را در انتخاب اصلح کمک کند و از آن استقبال می کنیم.

اصحاب رسانه جزو تیم مشورتی من خواهند بود و به همین دلیل اولین نشست و جلسه مشورتی ام را با خبرنگاران برگزار کرده ام.

روز خبرنگار روز دانایی و مبارزه با جهل است و قطعا خبرنگاران جهادگران عرصه تبیین هستند.
کلید روشن‌ اندیشی و غلبه بر‌تاریک اندیشی در دست خبرنگاران است
مهمترین رسالت خبرنگاران، امانت داری، مسئولیت پذیری و امید آفرینی است.

در زمان آغاز قانونی تبلیغات انتخاباتی برنامه هایم را بصورت کامل به محضر مردم شریف ارائه خواهم کرد،چرا که معتقدم بی برنامگی ادوار گذشته باعث مشکلات امروز است‌.

لازم به ذکر است، مهندس غضنفری داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان های کوهدشت و رومشکان از اصلاح‌طلبان شاخص استان می باشد که سوابق مختلف و گسترده ای داشته و در زمان تصدی بانی خدمات فراوانی برای دیار پدری خود بوده اند.
در این دیدار که مورد استقبال بیشتر همکاران رسانه ای شهرستان های کوهدشت و رومشکان قرار گرفته بود، فعالین رسانه با ابراز خرسندی از رویه روشن در تبیین برنامه ها، امیدوار شدند دیگر داوطلبین مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه با رویکردی این‌چنینی بصورت شفاف و مستدل برنامه ها و کارنامه خود را به مردم شهرستان ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *