امام جمعه کوهدشت

هدف اصلی دشمن از اغتشاشات مأیوس کردن مردم است

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: از آثار بدخلقی، نفرت دوست و بیگانه می باشد که از بدترین همراهان انسان به شمار می رود و رزق کم می کند.

وی افزود: هدف اصلی دشمن از اغتشاشات مأیوس کردن مردم است،دشمنان ایران در مذاکرات شکست خوردند می خواهند مانع پیشرفت کشور شوند.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: کسی که اخلاقش بد است در گوش او اذان بگویید تا با اسلام و دین آشنا شود و روح تعالیم اسلامی و‌مفاهیم اسلامی به او یاد آوری شود.

وی تصریح کرد: بیشترین چیزی که مردم را بهشتی می کند تقوا و اخلاق خوش است و بیشترین چیزی که انسان را جهنمی می کند بدخلقی زبان و شهوت جنسی می باشد.

طهماسبی در راستای آثار خوش خلقی، بیان کرد: سخاوت و اخلاق خوش موجب تقویت ایمان، افزایش عمر،برکت مال، تخفیف در گناهان، پوشش گناهان، ثواب اخروی و شفاعت پیامبر(ص) می شود.

امام جمعه کوهدشت ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، بیان کرد:بایستی انحرافی که بعد از پیامبر اسلام پیدا شده مرتب بیان شود چراکه پس از رحلت نبی مکرم اسلام جامعه دچار انحراف شد؛ وصیت نامه عجیب و بزرگ حضرت زهرا(س) نمونه ی شجاعانه حضرت زهرا(س) بود.

وی افزود: کسی که پیرو زهرا(س) است نباید نسبت به بی حجابی بی تفاوت باشد زیرا ایشان همه چیزخود  را در راه خدا و دفاع از امیر المؤمنین از دست داد. ادای حق رسالت پیامبر مودت و احترام به نزدیکان پیامبر یعنی زهرا و اهل بیت است در این روزها باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کرد و در خط حضرت  زهرا قرار گرفت دوستی دختر پیامبر خدا باعث نزدیکی او با پیامبر در آن دنیا  خواهد بود.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: مقام رهبری رهبری فرموند: ما برای پیشرفت مادی و معنوی انقلاب کردیم بعضی فقط به پیشرفت، بدون عدالت معنویت و تقوا  عمل می کنند و باعث مشکلاتی شده این پیشرفت و عدالت در سایه امید ایجاد خواهد شد و اگر پیشرفت معنوی نباشد اینها ارزشی ندارند پیشرفت در سایه معنویت و عدالت کامل می شود.

وی گفت: نقشه دشمن ناامیدی و جلوگیری از پیشرفت کشور است با انواع نقشه‌ها و بر نامه هایی که هر روز تغییر می دهد، خود را نشان می دهد.

طهماسبی بیان کرد: هدف اصلی دشمن مأیوس کردن مردم است، با ایستادگی و پیشرفت می توانیم در مقابل آنها بایستیم، فتنه ها تمام نمی شوند و با فضای مجازی که در دست دارند با ترس و شایعه می خواهند ما را از دین و انقلاب بیزار کنند، انقلاب‌ ما یک انقلاب مردمی است؛رهبری و روحانیت در مقابل انحراف کوتاه نمی آید و باید مأیوس نشد و نگذاشت که اراده و عظمت ما شکسته شود.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: رژیم اسرائیل  با خانم های زیبا و جاسوس سعی در نفوذ به کشورهای عربی دارند،در یمن، قفقاز و سایر نقاط سعی دارند در مقابل ما قرار گیرند؛ در خط خدا حرکت کردن و گم نکردن مسیر، دشمن را مأیوس خواهیم کرد./کانون سبحان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *