‍ مراجعه بیش از۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی کوهدشت در ۷ روزه اول سال

مهندس گراوند سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت ضمن تبریک سال نو گفت:آمارهای مربوط به مراجعین به بیمارستان و سایر مراکز درمانی طی روزهای اخیر در شهرستان کوهدشت روند افزایشی به خود گرفته و تداوم این روند بسیار نگران کننده است.

وی اظهار کرد: با شروع پیک هشتم کرونا و با توجه به تدابیر اندیشیده شده توسط مجموعه مدیریت و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان قبل از شروع سال نو، در خصوص جمعیت حدود 200 هزارنفری و مهمانپذیر بودن شهرستان و پیش بینی افزایش جمعیت به بیش از ۴۰۰ هزار و انتظار افزایش تعداد مراجعات به بیمارستان، جهت رفاه حال همشهریان درایام تعطیلات نوروزی تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

وی افزود: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تعداد پزشکان اورژانس بیمارستان به تعداد سه نفر در هر شیفت افزایش یافت و اقدامات لازم و کافی در بیمارستان از قبیل:تهیه دارو و ملزومات مورد نیاز به تعداد کافی برای بخش های مختلف و همکاری پزشکان مراکز بهداشتی در بخش اورژانس بیمارستان امام (ره ) انجام گردید.

مهندس گراوند گفت:بیشترین حجم مراجعات با آمار روزانه بیش از ۷۰۰ نفر مربوط به بیمارستان امام خمینی(ره) می باشد و درمانگاه تامین اجتماعی با مراجعه روزانه حدود ۴۰۰ نفر،درمانگاه پاسارگاد روزانه۱۵۰ نفر،و در مراکز جامع سلامت شبانه روزی روستایی روزانه به بیش از ۲۵۰ نفر ارائه خدمت شده است.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مدیریت و کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره)، مدیریت وپرسنل مراکز خدمات جامع سلامت، مدیریت و کادر درمانگاه تامین اجتماعی و مدیریت درمانگاه خصوصی پاسارگاد گفت:برای اولین بار و‌ برای کاهش حجم مراجعات به بیمارستان با استقرار پزشک در درمانگاه تامین اجتماعی در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 13ظهر و در روزهای غیر تعطیل در شیفت صبح و عصر و درمانگاه خصوصی پاسارگاد همه روزه تا ساعت۱شب این مراکز نیز آماده خدمات رسانی به مراجعین محترم می باشند.

وی در پایان گفت: انتظار داریم همشهریان و مهمانان عزیز با توجه به افزایش بارمراجعه و شروع پیک هشتم بیماری کرونا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، در زمان مراجعه به بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی با توجه به ازدحام بار مراجعه، با صبوری و سعه صدر، همکاران ما را همراهی فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *