کشاورزان لرستانی اراضی کشاورزی خود را #بیمه کنند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ضمن دعوت از کشاورزان هم استانی به استفاده از فرصت بیمه محصولات کشاورزی، بر تشکیل ستاد نهضت بیمه تأکید کرد.

سید عماد شاهرخی در تشریح این خبر اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت‌ های مراکز تحقیقات، نیروهای انسانی و فاصله گرفتن از تک محوری بودن کارها را در همه محورها به درستی پیش خواهیم برد و زمانی که زحمات شبانه روزی همکاران به نتیجه می‌رسد انسان احساس رضایت شغلی و درونی می‌کند.

وی تأکید بر اقدام به کارهای دانش بنیان در بخش کشاورزی و سرعت بخشیدن به خرید ادوات طرح جهش تولید در دیمزارها افزود: مدیران شهرستان‌ها طرح و پروژه‌های قابل بهره‌برداری را شناسایی و دسته بندی کنند و با پیگیری اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ از تأخیر در پیشروی پروژه‌ها جلوگیری بعمل آورند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به طرح جهش تولید در دیمزارها، عنوان کرد: از سهمیه ۳۵۰ هزار هکتار طرح جهش تولید در دیمزارها تاکنون حدود ۲۵۵ هزار هکتار شامل ۱۸۵ هزار هکتار گندم، ۶۵ هزار هکتار جو و حدود ۵۰۰۰ هکتار دانه‌های روغنی (گلرنگ و کاملینا) کشت شده است که ۷۳ درصد سهمیه استان را شامل می‌شود.

وی گفت: در این راستا ۸۴ هزار لیتر کود بذرمال آهن و روی در ۱۱ شهرستان بین کشاورزان به صورت رایگان توزیع شده است، مابقی طرح که شامل حبوبات (نخود و عدس) و گیاهان علوفه ای است به صورت انتظاری و بهاره اجرا خواهد شد.

شاهرخی ضمن دعوت از کشاورزان هم استانی به استفاده از فرصت بیمه محصولات کشاورزی، بر تشکیل ستاد نهضت بیمه تأکید و تصریح کرد: با راه اندازی نهضت بیمه ای ظرف ۲۴ ساعت وضعیت بیمه محصولات کشاورزی ارتقاء یابد.

وی در پایان از مدیران خواست از ظرفیت نیروی بسیج بصورت کمی و کیفی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *