یادداشت انتقادی

: امیر هوشنگ میربیگ فرهنگی و فعال سیاسی

سه شنبه شب پس از مدت‌ها بصورت کاملا اتفاقی در تلویزیون کانال گردی می کردم، که چشمم به جمال جناب #آقایابراهیمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان روشن شد و به احترام و تعصب همشهریگری تا انتهای مصاحبه ایشان را با خبر شبکه افلاک تماشا کردم، امّا در بین تمام مطالب ایشان، دریغا که #حتیبراییکبارنامیازکوهدشتبهمیانبیاورد، هرچه بود طرح‌های چند ده تا چند #صد_میلیاردی برای از ما #بهتران بود، گویی که کوهدشت در استانی غیر از لرستان واقع شده است.

سهم دو درصدی کوهدشت از پستهای ستادی استان لرستان در دولت انقلابی که بواسطه حضور جناب ابراهیمی محقق شده بود؛ در طرحهای اقتصادی و اشتغال زا به برکت همین حضور تقریبا صفر درصد است.

جناب آقای ابراهیمی شما که #بقولخودتانهمهکارهاستانداریهستید و #جناباستانداربدوناجازهشماآبهم #نمی‌خورد و استانی را با #سرانگشتان با کفایت خود می چرخانید؛ آیا نمی بینید که جناب استاندار چگونه استان نگون بخت لرستان را به #تسخیرسگوندها درآورده است؟ آیا نمی توانستید شما هم سهمی از اداره استان را به نیروهای انقلابی دیار خود اختصاص دهید؟ در طرهان بزرگ تنها شما انقلابی و شایسته بودید؟ و از بین این همه نیروی توانمند ولایی کسی چشم شما و جناب استاندار را نگرفت؟ جذب #صفر ریال سرمایه گذاری و سهم صفر درصدی از طرحهای اقتصادی و اشتغال زا به کنار؛ آیا نبودن هیچ یک از همشهریان شما در پست‌های استانی دولت انقلابی شما را نمی آزارد؟ آیا رفتارهای ناشایست عده ای از #لوک‌هایخوششانس که بی هیچ شاخصی بصورتی کاملا اتفاقی مناصب استانی را تصاحب کرده اند نسبت به همشهریان خود نمی بینید؟ نمی بینید عده ای #نالایق در مرکز استان مدام به #کوهدشتوکوهدشتیبیحرمتیوبیاعتناییمیکنند؟ آیا نبردن نامی از کوهدشت به سبب جوّ سنگین ایجاد شده و ارعاب شما از سوی #کوهدشتیستیزان خرم آباد نشین است؟

جناب آقای #استانداربهاصطلاحانقلابی که به حق وارث خلف بانیان ناکارآمد وضع موجود و بانی #وضعموجود_ثانی در لرستان هستید: لطفا توضیح دهید که مفاهیم عدالت محوری، انقلابیگری، کارآمدی، پاکدستی و فساد ستیزی که کلید واژه های دولت مردمی سید محرومان هستند را در کجای استان لرستان عینیت بخشیده اید؟!
کجای این هارمونی ناموزون گوش خراش حال به همزن با معیارهای انقلابیگری و ولایتمداری سازگاری دارد؟؟؟
حذف سلیقه ای بخش عمده ای از نیروهای ولایی به بهانه های واهی و برچسبهای غلطی چون تندروی و افراط
یا
انفعال و وادادگی شدید در برابر زیاده خواهی های تعدادی از نمایندگان تمامیت خواه
یا
نگاه بشدت طایفه ای و دوس دَسَه بازی
یا
بکارگیری نیروهای بشدت ضعیف
یا
حفظ، نگاهداشت و ارتقاء بسیاری از بانیان ناکارآمد وضع موجود
یا
تبدیل لرستان بی نوا به کارگاه کارورزی و مزرعه رزومه
یا
توزیع نامتوازن و ناعادلانه مناصب ستادی و بدون توجه به ظرفیتهای ارزشی سراسر استان
و یا…

معاون_صرفوووو

بازهمکوهدشتصررررررف

صرفمعشوقه‌یکوهدشت

صرفووووترینشهرایرانکوهدشتصرفو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *