نوبرانه

بسم الله الرحمن الرحیم
«فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ وَمَنْ تَابَ مَعَكَ وَلَا تَطْغَوْا ۚ إِنَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ»

پیوند نامبارک جبهه پایداری با جبهه مشارکت در باغ سیاست طرهان بزرگ

هر دم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تر ی می رسد

آیا بزرگترین پل ارتباطی بین عناصر دو حزب سیاسی بشدت مخالف که یکی جبهه پایداری در منتهی الیه جناح راست و دیگری چپ ترین حزب اصلاح طلب یعنی جبهه مشارکت، بدور از چشم اعضا و ناظران استانی و مرکزی بصورت شبانه و بدون مجوز در حال احداث است؟!

بی هیچ تردیدی بر همگان مبرهن است که جناب آقای نماینده طرهان بزرگ اصلاح طلب و از طیف حزب منحله جبهه مشارکت است، تلاشهای مستمر نیروهای انقلابی سبب شد که رنگ مستقل بودن یا اصولگرایی این جناب در مرکز شسته شود، بحق باید افرادی شاخص از بیت ایشان را، بنیانگذاران و پدر جریانی چپ تندرو دهه ی شصت طرهان بزرگ نامید.

امّا آنچه مایه ی بسی شگفتی است تحرکات و رفتارهای عناصری از راست ترین حزب ایران یعنی اعضاء جبهه پایداری انقلاب اسلامی کوهدشت در ارتباط عمیق و پیوند تنگاتنگ با نماینده ی جبهه مشارکتی است؟!
کنش‌های غلطی که جبهه پایداری را در طرهان بزرگ بشدت ناپدار ساخته است.
به کجا چنین شتابان آقایان پایداری؟!
چه وجه تشابهی بجز عمامه و عبا بین اخوان مبلغی و نزدیکانشان با پدر معنوی جبهه پایداری یعنی مرحوم علامه مصباح یافته اید که اینگونه هم پیاله شده اید؟! از دو حال خارج نیست ؛ یا ایشان پایداری شده اند یا شما ناپایدار!

کجا این آقایان دستخطی، کلامی در حمایت از مرحوم علامه مصباح ( عمّار ولایت) و تفکرات و اندیشه های انقلابی ناب ایشان منتشر نموده اند؟
کجا این جنابان برای یک بار هم که شده فتنه ۸۸ را که جبهه پایداری محصول ایام پس از آن است محکوم کرده و از سران فتنه تبری جسته اند؟
کجا از حماسه ی ۹ دی که در آن طومار هشت ماه فتنه و آشوب افساد طلبان توسط امت بصیر حزب الله درهم پیچیده شد حمایت کردند؟!
کجا در بحبوحه جنگ ترکیبی و فتنه جنسی اخیر کوچکترین اظهارنظری در حمایت از مظلومیت نظام، ولایت و اندیشه های ناب انقلابی علامه مصباح بیان کردند، جز تهیه خوراک برای رسانه های معاند؟

روح بلند عمّار بصیر انقلاب و ولایت را که همواره تیغ برنده ی جریانهای سکولار لیبرال غربگرا و تفکرات التقاطی و سپری سترگ در برابر آماج ضربات تمامی مخالفان و معاندان نظام و ولایت فقیه بود، نیازارید.

اگر شما به حکم آزادی اندیشه و تفکر، یا از روی طمع و هوس دچار تغییر مشی شده اید؛ پس رسما عنوان سنگین جبهه پایداری را از خود بردارید، و اگر جناب نماینده بصیرانه پای در مسیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی گذاشته اند ؛ طی چند جمله فتنه تقلب ۸۸ و فتنه جنسی ۴۰۱ را محکوم کنند، از حامیان و همراهان این فتنه ها برائت جویند و از حماسه ۹دی و تفکرات انقلابی بویژه اندیشه های والای علامه مصباح حمایت فرمایند.

العاقبه للمتقین

: جمعی از اصولگرایان طرهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *